neděle 9. listopadu 2014

NOVEMBER WISHLIST


Začíná se pomalu, ale jistě ochlazovat a tak i do mého wishlistu přidávám mnohem teplejší věci. Zelená parka se mi líbí už delší dobu a pro zimu mi příjde ideální navíc je teď velmi trendy. Já už mám tu svou vyhlédnutou v HM. Rtěnka od Maybelline mi příjde skvělá obzvlášť v tomhle dokonalém odstínu. Kozačky prostě patří k zimě/podzimu a já mám ty svoje vyhlédnuté v CCC, podobné jako na obrázku a jsou úžasné. Šedé pončo/vesta se mi začalo strašně líbit, ale v obchodech jsem ho neviděla, takže si ho asi objednám z aliexpressu. Myslím si, že bude úžasné s koženou bundičkou, či svetrem. Chlupatá vestička se mi líbí už od minulé zimy, ale pořád jsem si ji nekoupila, zatím :D. Tmavé barvičky na nehtech, ty prostě patří k podzimu. Už jich pár mám, ale ještě si chci nějaké pěkné pořídit. Šály a svetry k podzimu jednoznačně patří a nikdy jich není dost. Jako vždycky doufám, že se vám článek líbil a do komentářů můžete třeba napsat, jaké barvy rtěnek máte rády na podzim vy :).











2 komentáře:

  1. Essie laky bych taky chtěla moc vyzkoušet, naprosto miluju tartanový obrovský šály a ten kabát vypadá dokonale tumblrovsky, dobrý výběr! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, ty šály miluji, sice mám jen jednu, ale myslím si, že jen u ní nezůstanu:D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)