sobota 6. prosince 2014

CHRISTMAS DECORATIONS


Vánoce přicházejí a s nimi i dekorace vašeho domu, bytu, pokoje prostě všeho. Takže v tomhle článku vám ukážu jak já mám vyzdobený pokojíček. Myslím si, že k úvodu to stačí a můžeme jít na to!



Miluji Vánoce, samozdřejmě i vánoční ozdoby. Já obvzláštnila okno tím, že jsem na žaluzie pověsila stromeček s roztomilými zvonečky, na okno přilepila vánoční nálepku a do květináče zapíchla vločku.



 Řetěz s hvězdičkami mám už dlouho, ale nikdy jsem nevěděla kde ho mám pověsit nebo použít. Tak mě napadla uplně jednoduchá věc pověsit, jej na obraz.



Teď mám tady menší DIY. Nechala jsem se inspirovat youtuberkou Tynuš Třešničkovou. Pokud´ vás zajímá návod tady máte odkaz. Já jsem si ho akorát trochu změnila podle sebe.

Nakonec je tady úplně klasická věc a to je vánoční kelímek ze starbucksu, ve kterém já schovávám čajové svíčky do aerolampy.


Tak doufám, že se vám tento kratší článek líbil a určitě se můžete na okraji přidat do odběratelů. Jak já,tak i Eva budeme moc rádi. Užijte si advent, Vánoce se blíží.

Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)