čtvrtek 18. prosince 2014

CHRISTMAS TAG


Vánoce se blíží a jaký jiný článek napsat než Christmas tag. Nebudu tady psát zbytečné texty a můžeme jít na to!



1) Kdy se začneš opravdu těšit na Vánoce?
Tak nejvíc se těším na Vánoce asi toho 23. to se těším nejvíc. Jinak asi už od listopadu.

2) Pořád dostáváš adventní kalendář?
Adventní kalendář už nedostávám, stejně bych všechny ty čokoládky snědla v jeden den.

3) Jaké jsou tvé nejoblíbenější Vánoční filmy?
Tři oříšky pro Popelku, Grinch, Sám Doma, Polární expres, Mrazík, sice Tři oříšky pro Popelku a Mrazík nejsou moc filmy s Vánoční tématikou, ale dívám se na ně vždy o Vánocích.

4) Máš nějaké vtipné Vánoční vzpomínky?
Asi jednu mám sice není kdoví jak vtipná vždycky jak si na to vzpomenu pozasměju se. Když mi bylo asi 6 let o Vánocích, začaly jsme jíst Štědrovečerní večeři a najednou se vypla elektřina takže jsme večeřeli při svíčkách. Na jídlo jsme ale viděli protože jsme měli svícen s velkou svíčkou. Když jsme pak šli ke stromečku svícen jsme přenesli do obýváku a začali rozbalovat dárky. Jenže můj našikovný bráška si zapálil o svíčku vlasy, naštěstí si toho všiml a hned to uhasil. Všichni se smáli a mu ''naštěsí'' shořely jen dva vlasy :DDD

5) Jak probíhá tvůj typický Štědrý den?
Když ráno vstaneme díváme se na pohádky a u toho jíme většinou snídani. Na snídani máme vánočku a kakao. Pak se převlečeme a jedeme navštívit někoho z rodiny, kde se všichni setkáme, dáváme si dárky, přejeme si šťastné a veselé, jíme. Když přijedeme domů jsou už asi 3 hodiny odpoledne. Asi ve 4 hodiny začne mamka s taťkou připravovat večeři a já, ségra a brácha koukáme na pohádky. Asi v 5 hodin je večeře, u které posloucháme koledy. Po večeři jde maminka mýt nádobí a já, táta, brácha a ségra jdeme zpívat koledy. Mezitím příjde Ježíšek a rozbalujeme dárečky. Kolem 7 hodin jdeme navštívit rodinu, která bydlí hned vedle nás. První jdme k jedné tetě a strejdovi. Ti jdou pak s námi k druhé tetě a strejdovi. Všichni se přejeme k Vánocům, dáváme si dárečky a v 8 hodin se díváme na tři oříšky pro popelku. Kolem 10 pak jdeme domů a já jdu už většinou spát, protože jsem už unavená. Nebo minulý rok jsem byla na půlnoční mši v kostele.

6) Co máte dobrého na Štědrovečerní večeři?
Máme hrachovou polévku a na druhé jídlo máme bramborový salát, kapra a někdy i jiné ryby. K tomu rodiče pijou víno nebo šampus a my máme nějaký džus.

7) Máte nějakérodinné Vánoční tradice?
Štědrý den mi příjde taková naše tradice, každý rok je stený, dokonalý.

8) Jáké jsou tvé oblíbené Vánoční písničky?
Tak já mám ráda asi skoro všechny české koledy a z těch jiných třeba: All i want for christmas, Last Christmas, Shahe up the Christmas, atd.. < --Odkazy

9) Jaký je nejlepší dárek, který si kdy dostala?
Nevím, žádný nebyl nejlepší asi. Všechny dárky se mi líbili a byla jsem za ně ráda.

10) Máte živý nebo umělý Vánoční stromeček?
Už od malička, prostě pořád máme živý. Uplně miluju jak to hezky provoní celým obývákem.

Tak doufám, že se vám tag líbil. Užijte si Vánoce a prožijte je s těma, které máte nejvíc rádi.







Anna

2 komentáře:

Děkujeme za komentář :)