pondělí 29. prosince 2014

INSTAGRAM #2

Hned ze začátku bych se vám chtěla omluvit, že těd chvíli na blogu neuvidíte outfity, protože Eva má už příští týden příjimačky, takže je jasné, že nemá čas. Moc ji držím palce a vy držte taky! Tak aspoň jsem si pro vás připravila fotky z Instagramu. Pro ty, kteří nás tam ještě nesledují: annapaskovaa a od Evy: evakollarczik


 

 Když se jede s školou do divadla nikdy nesmí chybět fotka v zrdcadle! Jinak úplně v levo, Lucka má taky blog. Určitě se podívejte, moc hezky píše.




O outfitu do divadla jste taky mohli vidět i článek.


 Přehlídka Victoria's secret, to jsem si nemohla nechat ujít.
 Nový sleek del mar, o kterém jste taky už viděli recenzi.
Blogování 
 Nová Marie Claire a lakování vánočních nehtů.
 Ségra byla naštvaná, že jsme na ní nepočkali se zdobením 
 Nejoblíbenější vánoční pohádka, Grinch.
 Štědrý den
 1:00 v noci a pořád se mi nechce spát plus Deník Anny Frankové.
Klasická fotka ve zkušební kabince, jen škoda, že mi ty jeany nebyly.

Anna

2 komentáře:

  1. Super fotky! :) Victoria's Secret si chcem aj ja pozrieť, no zatiaľ sa mi to nepodarilo. :/ Tiež si myslím, že Grinch je jedna z najlepších vianočných rozprávok! <3
    Denník Anne Frankovej som dočítala len nedávno a som naozaj rada, že som si ho prečítala. Za mňa jednoznačne úžasná kniha!
    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)