sobota 3. ledna 2015

EMPTY #1


Ahoj! Rok 2015 je už tady a já jsem sei dnes pro vás připravila 2. novoroční článek a jak jste se už mohli z názvu dozvědět budou to empty. Jak můžete vidět z úvodní fotky je toho celkem dost, takže můžeme jít na to!




1. Parfém/sada Far Away 
Jako první tady mám parfém od Avonu Far Away. Tuto vůni jsem si naprosto zamilovala. Je to taková silná pronikavá vůně. Na jaře a v létě mám sice raději svěžejší, citrusové a sladké vůně. Taky dlouho vydrží. Jak hodně jsem se jí oblíbila můžete už vidět z fotky, že nejen kromě samotného parfému jsem si pořídila i dvě v menších flakonech, jednu miniaturu do kabelky a tělový sprej.

2. Dekorativní kosmetika: 
Tak tady začnu s makeupem od Avonu. Makeup s jemným krytím, v odstínu Ivory byl fajn. Dlouho vydržel, balení je praktické. Mám další a vůbec neubývá. Je to jeden makeup, který jsem si od Avonu oblíbila. Dále tady mám podkladovou bázi od Oriflame. Upřímně mi žádný zázrak s výdrží neudělala. Jen dobře vyživila pleť před použitím makeupu. Balení je upřímně na nic. Ještě mi tam asi čtvrtka zbyla, ale bohůžel už nejde vymáčknout. Dále tady mám další věc od Oriflame a to je něco jako korektor, který by měl i pomoct problematickým místům. Zakrýval celkem dobře, ale pleti vůbec nepomáhal a navíc byl do oranžova. Dále tady mám Oriflame Smooth Definer. Je to černá tužka na oči. Má krásnou pigmentaci, ale bohůžel mi na víčku nedrží tak dobře jako na ruce. Řasenka Oriflame wonder lash mascara má takový menší kartáček, ale to já začínám mít čím, dál tím více u řasenek ráda. Bohůžel její náplň už tak dobrá nebyla.






3. Přípravky ve sprejiPrvní tady mám dva spreje na nohy taky z Avonu. Jeden s vůni papají nádherně svěže voní. Naprosto jsem ho milovala v létě druhý je spíše deodorant ve spreji, který mám taky raději přes léto. Oba dva nohy krásně osvěží a přes zimu mám teda raději krémy. Garnier deodorant ve spreji. Obyčejný deodorant, který dělá svou práci, nedělá bílé skvrny ani žluté. Takže za mě fajn.



4. Přípravky na obličej nebo tělo
Hydratační mléko na tvář, ruce i tělo Avon care. Mám ho s mámou a máme už asi 5. balení. Strašně nám vyhovuje. Už jen v tom, že má pumpičku, takže se nemusíte vůbec zatěžovat nějakým vymačkáváním. Pokožku i pleť krásně vyživí a celkem rychle se vsakuje, takže nemusíte dlouho čekat než na něco šáhnete, aby to nebylo od krému. Micelární voda od Lorealu 3 v 1, která má odlíčit makeup, čistí a zklidňuje. Svou práci dělá, byla jsem s ní velmi spokojená, akorát na odlíčení řasenky a linek mám spíše raději dvoufázový odličovač, který to odlíčí dokonaleji. Naprosto ji můžu doporučit.



5. Sprchový gel a body scrub
Sprchový gel nádherně voní po jasmínu, hezky pění, ale jeho vůně na pokožce zas tak dlouho nevydrží což mám někdy raději, protože si představte kolik kosmetiky na sebe dáte a myslím si, že nikomu se nelíbí, když na sobě má milion vůní a bohůžel už to pak smrdí jak toho máte na sobě tolik. Scrub zase nádherně voněl po vanilce, sice se má nějakou dobu počkat než ho opláchnete, což mi vůbec nevadilo, protože mezitím jsem si ještě na vlasy dala kondicionér a takhle, taky jsem ho nepoužívala každý den. 


6. Přípravky na vlasy
Tak začnu šamponem. Bohůžel v mých vlasech se občas objevují lupy, proto jsem už vyzkoušela několik šamponu proti lupům, ale nejvíc ze všech mi vyhovoval tento od head and shoulders. Můj taťka má taky lupy a fakt pomáhá. Navíc mají celkem hezké vůně. Tento je s vůní citrusu. První kondicionér od Syoss. Vlasy krásně vyživil, byly po něm hezky jemné a lehce se rozčesávaly díky tomu, že obsahuje olej. Tento kondicioner jsem používala delší dobu, ale rozhodla jsem se, že vyzkouším i nějaký jiný, třeba bude lepší. A měla jsem pravdu kondicionér od Welly mi vyhovuje strašně dobře. Sice ten od Syoss byl taky moc dobrý, tenhle od Welly mu nakopal zadek. Oba dva mají 500ml takže i celkem dlouho vydrží, teď je už na vás, co vám vyhovuje, a který by jste si vybrali.

Doufám, že se vám článek líbil, ikdyž nepatřil k těm krátkým. Tyhle postřehy jsou strašně individuální, takže když vyhovuje věc mi nebo se mi nelíbí, že vy to budete mít stejně. Tak zase u dalšího článku!

Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)