pátek 13. února 2015

DARK RED LIPSTICKS

Poslední dobou jsem si zamilovala tmavé červené rtěnky! Dokážou oživit jakýkoliv outfit. Jen mi je líto, že je většina lidí nenosí i na denní líčení! Dneska tu mám pro Vás pár tipů právě na takové odstíny rtěnek. Tak snad se Vám bude dnešní článek líbit :).



V poslední době je moje číslo jedna rtěnka  Lasting Finish by Kate v odstínu 107 od značky Rimmel London. Má skvěle pigmentovanou barvu a taky výdrž!



Jako další tu mám rtěnku Lasting Finish v odstínu 120 taky od značky Rimmel London. Zase krásná pigmentovaná barva, jenom ta výdrž je trošku horší než u první rtěnky.



Nakonec musím zmínit i rtěnku Ultimate Colour v odstínu 340 od značky Catrice. Oproti zmiňovaným rtěnkám je dost krémová, takže je to trošku blbé s výdrží, ale ta barva! Díky té barvě jí dokážu odpustit tu výdrž!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)