pátek 20. března 2015

INSPIRATION


V dnešním článku jsem se rozhodla vás trošku inspirovat. V poslední době jsem si naprosto oblíbila styl skandinávských interiérů!
Působí prostorně, čistě a hlavně osobitě. Míchání starých věcí s novými a s DIY věcmi je úžasné.
Eva





fotky: google.com





5 komentářů:

  1. Nádhera! :) Takhle bych klidně žila :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Takové inspirace mě vždy skoro rozpláčou, rozhlédnu se po svém pokoji a je mi zle. Chtěla bych to tu mít zařízené přesně jako na těch fotkách, sakra! :(
    Zvu Tě na SOUTĚŽ , ve které můžeš vyhrát den se značkou Yves Rocher, se mnou, dalšími bloggerkami a především se zúčastnit projektu, díky němuž můžeš ukázat svou lásku k přírodě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky :D , ale aspoň se potom víc snažím, ať mám taky takový pokoj :D. Určitě se podívám a děkuji za pozvání :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. Zbožňujem škandinávsky design, zamilovala som si ho asi pred rokom a je fakt nádherný - odvtedy som už aj pred celou triedou dávala prednášku o totmo štýle a ostatným sa to tiež páčilo. :))
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)