středa 11. března 2015

TAG: 10 MAKEUP QUESTIONS



Na dnešek jsem vůbec nevěděla jaký článek si připravit. Rozhodla jsem se pro TAG, který tady už dlouho nebyl a nechala jsem se inspirovat Luckou z GetTheLouk.
1. Pamatuješ si svůj první kosmetický produkt?
Tak tady musím vážně lovit v paměti, ale myslím si, že to byl nějaký strašně lesklý lesk na rty, který jsem neměla jen na na rtech a připadala jsem si tak strašně cool. :D
2. Popiš svou ideální řasenku.
Moje ideální řasenka by měla krásně rozčesat, prodloužit řasy, nežmolkovat, měla by být voděodolná, šla by lehce odlíčit a ten celý proces by mi zabral maximálně 2 minuty a prostě jestli takovou někdy najdu tak budu nejšťastnější člověk na světě.
3. Jaké krytí preferuješ u makeupu?
No, protože já nemám nějak problematickou pleť, žádné akné a podobně, tak mám spíše raději lehčí makeupy, později popřípadě zakryju kruhy pod očima, nebo nějakou tu nedokonalost korektorem.

4. Jaké značky chceš zkusit, ale ještě si je nezkusila?
Protože já sama osobně se tak dlouho nelíčím a nemám takové zkušenosti s produkty a jejich značkami, tak je můj wishlist celkem velký. Co mám určitě v plánu vyzkoušet je třeba Nars, Mac, opěvované stíny od Urban Decay a třeba od Nyxu zatím nic nemám.


5. Nosíš běžně umělé řasy?
Ne, umělé řasy jsem upřímně na sobě nikdy neměla a ani si neumím představit, že by je někdo nosil každý den.
6. Existuje nějaký produkt, bez kterého nevycházíš z domu?
Myslím si, že takový asi neexistuje, protože chodím běžně z domu nenalíčená, ale pokuď mám nějaký říct tak asi řasenka.
7. Tvůj nejoblíbenější produkt?
Tak nad tímto jsem uvažovala dlouho, ale nakonec to bude asi quatro očních stínů od Avonu, nechci se tady oněm nějak vypisovat, ale tady je v článku.


8. Máš na nákup kosmetiky nějaký rozpočet?
Nemám, to co chci si prostě koupím.
9. Kterým produktům nejvíce podléháš? 
No, nejvíce to budou asi rtěnky, ty mám hodně ráda.
10. Kdybys o teď musela být věrná jedné značce, která by to byla?
To je těžká otázka, protože si myslím, že žádná značka nemá všechny produkty uplně skvělé, ale hodně ráda mám třeba Rimmel.

Tak tohle je vše doufám, že se vám článek líbil a zajímalo by mě, jaký je váš nejoblíbenější produkt. Hezký zbytek dne :)

Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)