úterý 14. dubna 2015

INSTAGRAM #5

Ahoj! Dnešní článek píšu strašně na rychlo. Zítra píšu přijímací zkoušky na SŠ a proto jsem neměla vůbec čas na blog a snažila jsem se ještě něco projít a tak. Jinak všem ostatním co zítra píšou taky držím palce:) Tak teď už ke článku, musím říct, že od posledního Istagram-postu tady už uběhl nějaký ten pátek a nahromadilo se mi tady celkem dost fotek.
 
Jako první tady je moje oblíbená snídaně. Pokuď mě na instagramu sledujete, najdete jich tam spousty. Můj i od Evy instagram najdete a boční liště vpravo. :)



Tady jsme se byli s Evou a její sestru podívat na výstavu Andyho Warhola, která byla skvělá. Pokuď bydlíte někde v okolí města Opava, tak se do Domu umění určitě zajděte podívat. Po výstavě jsme šli nafotit i outfity. Jeden můžete vidět o fotku níž.



Taky se už těšíte na léto a hlavně na čerstvě natrhané jahody?


MORE


Moje oblíbené prstýnky, které teď nosím už skoro denně.



,,Jarní počasí.''


HM teprve nedávno založilo český eshop a navíc tam právě probíhá akce, kdy máte poštovné úplně zdarma. To bych nebyla já a nevyužila toho. :D



Recept na oreo cupcakes, které byly opravdu výborné. Recept najdete TADY.



Taky jsem si dala mojí první zmrzlinu v tomto roce.

Já doufám, že se vám článek líbil, přeji vám hezký zbytek dne a těm, kteří mají zítra důležitý den stejně jako já přeji hodně štěstí! :)

Anna


2 komentáře:

  1. Máš opravdu krásné fotky na instagramu. Jinak snad si zkoušky zvládla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) No snad jo, výsledky budu vědět až ve středu :/

      Vymazat

Děkujeme za komentář :)