úterý 28. dubna 2015

INSPIRATION

Ahoj! Přeji vám hezkou středu. Rozhodla jsem se pro nový formát článků, které se budou opakovat každý týden a podle názvu již víte, že se bude jednat o takovou ,,Inspiration sérii'', kde bude pokaždé jiné téma, ale nechci předbíhat. Ještě nejsem úplně rozhodnutá jak to pojmu, ale i tak doufám, že se vám to bude líbit, protože inspirace není nikdy dost!:)

Dnes jsem se rozhodla pro takové trochu diy, různých bytových/pokojových doplňků se týče téma. Vybrala jsem si tohle téma i hlavně kvůli tomu, že já sama v poslední době takovou inspiraci vyhledávám, protože by se mi měl tento rok dělat nový pokoj, pokuď teda vše výjde.(potom možná uvidíte i celkový výsledek)















V poslední době zaujaly kousky nábytku z europalet a to hlavně postele. Podle mě to vypadá skvěle a sama jsem nad takovou DIY postelí uvažovala.











Já sama mám raději jednodušší čisté interiéry v zemitých barvách a pastelových barvách. Působí na mě svěže, čistě, ikdyž mají nevýhodu v zašpinění, ikdyž si myslím, že pokuď nejste úplná ,,čuňata'' se to dá v pohodě udržovat v pěkném stavu.

MORE




Velká šatna plná oblečení a bot je místnost, kterou by si přála mít asi většina žen. Na toto téma jsem se bavila i s mámou. Líbí se ji to taky moc jako mi, ale určitě je tady v tom problém, že pokud nemáte šatnu oddělenou dveřmi od vaší ložnice, tak budete mít celkem věci zaprášené, tedy pokuď neutíráte prach každý den. Ale tak co bych já pro oblečení neudělala :D
Každopádně si to nechám ještě rozložit v hlavě a určitě o tom pouvažuji, protože se mi to i v interiéru líbí mnohem více, než jen velká skříň.
























       Tak já doufám, že se vám článek líbil a že je uvítáte častěji, protože mě samotnou tyto články baví moc.
Přeji hezký zbytek dne:)
Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)