pondělí 11. května 2015

WISHLIST #4


Swimwear, hat, jeans, croptop, dress, skirt, shorts, t.shirt and bag are from HM, Baby skin and pallete the Nudes are Maybelline, kimono is from Victoria's secret, and shoes are Nike Orive NM.

Ahoj všichni! Dnes jsem se rozhodla vám ukázat můj wishlist na tuto dobu a přicházející léto.
 K létu neodmyslitelně patří koupání tudíž i plavky. Já osobně mám plavky raději v jedné barvě tyhle jsou černé a na vrchním dílu je volánek, které je obvzláštňuje. Tyhle vypadají skvěle, jen aby seděli i mi:D

MORE


Taky se mi začaly v poslední době líbit kimona. Jak ke skinny džínům a jednoduchému topu, ale vypadají skvěle i k plavkám.
Taky se mi líbí croptopy k highwaisted sukni/džínům/šortkám, ale mám jich zatím jen pár a tenhle vypadá skvěle.
V poslední době jsem si i celkem zamilovala sukně a to jsem je ještě minulý rok celkem nerada nosila a byla jsem spíše na kraťasy tahle s květinovým vzorem obvzláštní kde jaký jednoduchý outfit.
Moje sbírka šatů je poněkud smutná, myslím si, že mám pouze dvoje a s čím začít než s jednoduchými bílými, které se hodí skoro ke všemu.
Delší dobu jsem i pokukovala a váhala nad touto kabelkou s třásněmi, podle mě by právě na léto byla super, ale pořád nejsem rozhodnutá.
Dále tady mám tři věci na sport. Triko, šortky a tenisky. Ráda chodím běhat, hlavně v létě při západu slunce takže by se věci rozhodně neztratily.
A jako poslední tady mám pouze dvě věci z kosmetiky(sama se divím). První věc je Baby Skin od Maybelline, báze pod makeup, kterou mám v plánu už delší dobu vyzkoušet. Taky jsem nemohla zapomenout na paletkou očních stínů zase od Maybelline The Nudes, která je v česku nová a strašně se na ni těším, protože takových produktů je u nás v drogériích velký nedostatek.
Doufám, že se vám dnešní článek líbil a zajímalo by mě jak to máte vy. Jestli chodíte nakupovat více namátkově jen podle toho na co natrefíte, nebo podle wishlistu? Já osobně Používám oba dva způsoby. Přeji hezký zbytek dne.
Anna

1 komentář:

  1. Hezký wishlist :-) Taky si plánuju pořídit nějaký to kimono :-)

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)