středa 17. září 2014

Shopping - Summer 2014 / Nákupy - Léto 2014

Jak se tak dívám na nákupy za letošní léto, byly dost slabé o proti mým úlovkům na jaře, ale tak alespoň něco :D 

Jako první tady jsou sluneční brýle. Tyhle jsem si dokonce ani nekupila, ale mamka je našla mezi jejími starýma věcmi tak mi je dala. 

                                                                Neckace: NY


Dále černá sportovní podprsenka, pro mě teď už nezbytná věc, když si zajdu zaběhat. Obyčejná černá podprsenka k tomu není co dodat. Plavky sice jsem hledala na léto uplně jiné, ale padly mi do oka tak proč ne:)  

Sports bra: Decatlon, Black bra: Tezenis, Swimsuit: KIK

Dlouho jsem hledala nějakou větší letní kabelku a konečně jí objevila a dokonce byla ve velké slevě. Sandálky jsem potřebovala a tyhle mi přišli do oka.



Bag: Reserved, Sandals: H&M

 Modrý cami-top byl takový risk, koupila jsem si jej bez vyzkoušení a to ještě ve velikosti XS, ikdyž mám normálně S a ku podivu sedí :) 

Blue cami-top: NY

Nakonec je tady velký balíček z Manga, nojo výprodeje. Koupila jsem si dvoje jeansy. První tmavší, jsou mi bohůžel velké takže je buď dám mamce pokuď je bude mít dobré, nebo si je nechám zúžit od švadleny. Druhé světlejší jsou mi trochu volnější, ale to mi vůbec nevadí působí pak jako boyfriend-jeans.


1. jeans: MANGO, 2. jeans: MANGO

 Dále triko s logem manga a černá delší halenka. Nakonec je tady krásný cardigan, který jsem si v poslední době strašně oblíbila a nosím ho dost často. 



Black top: MANGO, Black blouse: MANGO, Cardigan: MANGO


Do komentářů mi pak můžete dát vědět jestli nakupujete přes internet nebo ne a jaké s tím máte zkušenosti. Doufám, že se vám článek líbíl.
See you soon.
Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)