neděle 2. listopadu 2014

MY FAVOURITE FILMS

Hned ze začátku bych se vám chtěla omluvit jak za mě tak za Evu, že jsme v poslední době nepřidávali vůbec příspěvky, neměly jsme vůbec čas a nikdy jsme se pořádně nedomluvily a to budeme chtít právě napravit. Tak ted´ už konečně k hlavnímu tématu článku. Doufám, že se vám bude líbit.
Je sobota večer. Jsem už dost unavená, ale řekla jsem si, že bych něco mohla ještě napsat a napadlo mě: co oblíbené filmy? Proto jsem  se rozhodla, že tady vypíšu pár mích oblíbených.



Velký Gatsby
Skvělý film plný lásky, zklamání, odcuzování, pompéznosti a chtíči po bohatství. Byl to jeden z filmů, který si pustím více než jednou, momentálně čtu i knihu a zatím je skvělá tak jako film.

Vlk z Wall Street
Ano, další film, v kterém hlavní roli představuje Leonardo Dicaprio. Jednoznačně můžu doporučit jako všechny filmy co tady asi budou, ale myslím si, že tento už vidělo hodně lidí,  ikdyž ne nechám to už na vás.

Hvězdy nám nepřály
Smutný příběh Hazel Grace a Guse dostane všechny a je bezkonkurenční. V plánu mám ještě přečíst i knihu a bude podle mě ještě lepší než film.

Nekonečná láska
Další filmový ,,doják'' tohoto roku.

Ďábel nosí pradu
Tak tento film viděla asi každá žena, kterou zajímá alespoň trochu móda a kdo ho neviděl, určitě se podívejte.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)