středa 26. listopadu 2014

NEW IN



Když jsem tak uvažovala co jsem si v listopadu vůbec koupila, došla jsem k tomu, že skoro nic proto jsem se rozhodla to tento měsíc spojit v celý podzim. I tak jak se ted' na to dívám je toho málo. Vlastně se tomu ani nedivím tento měsíc toho bylo strašně moc a já vlastně neměla ani čas si nic kupovat.



Jako první věc tady mám něco z pečující kosmetiky. Dvoufázový odličovač od Garnier. Je skvělý, dokonale odlíčuje jak makeup tak řasenku, linky, stíny či rtěnku. Tuším, že ho mám od začátku října a používám ho každý den, takže můžete vidět, že už jsou dvě třetiny pryč. Koupila jsem ho v DM, ale podle mě ho mají ve většině drogérií. Stál něco kolem 100 kč.

Lak na vlasy od Welly. Krásně voní a ani neslepuje což se u mnoha laků neděje. Je to miniaturka takže ho nosím v kabelce. Dostala jsem ho od mamky a ta ho dostala od své kadeřnice, takže nevím kolik stojí a kde se dá koupit.

Kabuki štětec na pudr. Je jemný, štětiny nevypadávají, dobře se mi s ním pracuje, což mě celkem překvapilo, že za tu cenu je kvalitní, ale určitě ho nemůžu porovnávat se štětci od nějakých drahších značek a navíc já teprve se štětci pomalu začínám takže tomu určitě nerozumím tak dobře. Mám ho z aliexpressu asi za 50 kč.


Dlouho jsem sháněla nějakou červenou rtěnku, chtěla jsem takovou co si mohu vzít na normální nošení, či na nějakou příležitost a tato Rimmel Kate Moss v odstínu 111 Kiss of life je pro tuto představu ideální. Navíc měli v Rossmanu výprodeje na značku Rimmel takže mě stála něco kolem 90 kč což je skvělé. Rtěnku jsem si naprosto zamilovala, balení je fajn, výdrž je normální jen ji musíte přetáhnout po jídle a pití jako asi většinu rtěnek, je matná a nevím co už k ní dále říci, protože jsem ji naprosto pochválila.

Můj pudr od NYC byl už totálně na dně a já nutně potřebovala nějaký nový, chtěla jsem si koupit ten stejný jenže jsem ho v rossmanu neuměla vůbec najít takže jsem si nakonec jak na doporučení youtuberek tak Evy vzala tento od Rimmelu Stay Matte v odstínu 02 Pink Blossom, který mi naprosto sedí, ikdyž na léto budu potřebovat asi tmavší odstín. Stál taky něco kolem 90 kč.

Catrice Camouflage Cream v odstínu 01 Ivory. Je asi nejvíc známý korektor na internetu. Chtěla jsem si ho koupit už delší dobu, ale pokaždé co jsem přišla do drogérie byl tento odstín vyprodaný. Je rozhodně skvělý tak jak všichni říkají. Já se do něj zamilovala a používám ho každý den. Koupila jsem ho v rossmanu a stál myslím 100 kč.


Tento nákup byl naprosto nečekaný, taky se vám stane, že když vidíte stíny ve velké slevě, jdete k nim, uděláte swatch a zjistíte, že je musíte mít? Takhle to bylo i s těmito stíny Maybelline v odstínu 22 Black out. Mají naprosto skvělou pigmentaci, nepráší, vypadají ,že jsou uplně matné, ale mají v sobě trochu třpytek, ale to mi vůbec nevadí. Zatím jsem neměla příležitost je vyzkoušet na nějaké líčení, ale budou skvělé. Koupila jsem je v rossmanu za 60 kč.



První lak je od essence s velkýma třpytkama v odstínu 16 cool breeze. Dostala jsem ho zdarma k časopisu Joy, na nehtech se mi moc líbí. Ale štve mě na něm, že dlouho usychá.
Druhý lak je můj momentálně oblíbený od Rimmelu v odstínu 703 white hot love. Naprosto mi vyhovuje. Bílý lak, který doopravdy kryje ve 2 vrstvách a navíc uschne za 1 minutu. Koupila jsem ho v rossmanu za 36 kč.
Třetí lak je od essence v odstínu 89. Je to taková růžovo-fialová barva s nádechem béžové, moje popisování..:D Stál asi jenom 30 kč a používám ho celkem často.

Tak konečně vše, ted´ se musím jít učit a ještě si musím uklidit pokoj, tak já doufám, že se vám článek líbil a můžete mi do komentářů napsat, jestli to někdo bude vědět jestli jste ten lak viděli třeba i normálně v drogérii já totiž vůbec nevím, protože jsem se po něm ani v drogérii ještě ani nedívala.


Anna



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)