sobota 29. listopadu 2014

WINTER


Zima podle kalendáře ještě nepřišla, ale venku se začíná pořádně ochlazovat a co jiného než kozačky, kabát a šálu vytáhnout? Můžete si hrát s barvami nebo vsadit do neutrálních barev jako já. Pak už je jen na vás co si pod kabát vezmete. Já mám na sobě šedý cardigan, který jsem v pasu sepla páskem a  podle mě to vypadá moc hezky. Jinak odběhnu od tématu. Tento týden nebylo sice tolik učení do školy, ale doma jsme spravovali trochu schodiště no to je jedno, prostě jsem neměla čas psát na blog a tak bych se vám chtěla omluvit, že tento týden nebylo tolik článků, ale nemusíte se bát teď už budou příspěvky zase pravidelné jak jste už zvyklí. Jinak dnes už je sobota a zítra v neděli už bude první adventní neděle a já se už neskutečně moc těším na Vánoce a jak vy?


boots: Ccc, jeans and t-shirt: Tally Weijl, cardigan: Mango, strap: pepco, scarf: NY, bag: reserved







Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)