sobota 15. listopadu 2014

NOVEMBER TRENDS


Je sobota večer, já sedím doma pod dekou u televize a jsem bohůžel nemocná. Tak jsem se rozhodla napsat článek, který bych stejně zítra napsat musela. U některých kousků, které jsem tady přidala určitě potřebujete trochu více odvahy, ale i tak doufám jako vždy, že se vám článek bude líbit.

                 Podzim by měl pomalu přecházet v zimu, ikdyž to zatím možná nejde poznat.



Zimu i podzim ovládají tmavé barvy, ale proč to nerozrazit třeba tímto krásným oranžovo-žlutým oversize kabátkem?


Kožené detaily jak na rukavicích, kozačkách či kalhotech jednoznačně sedí k světlým kabátům.


Zelená parka je prostě top a tartan v poslední době vidíme skoro na všem a podle mě je teď hodně trendy no stejně jako ostatní věci v tomto článku.


Heboučké pletené svetříky a ponča jednoznačně zahřejí a navíc jsou pěknými kousky ve vašem outfitu.




Kontrast dvou odlišných či podobných materiálů na jednom a tom samém kousku se mi moc líbí jak v případě koženého křiváku, kožešinové vestičky či kabátu.



Tyhle kožešinové vestičky a kabátky jsou krásné, ale jednoznačně jen ty umělé.


Válenky jsou podle mě dokonalá náhrada kozaček, ale jen v případě, že sníh se ještě nedostavil, nechcete přece riskovat mokré ponožky. A také mají své nevýhody po velmi krátkém čase se jim většinou zdeformuje podrážka, ikdyž nevím jak by to bylo u jejich dražších variant jako jsou například válenky od UGG.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)