úterý 18. listopadu 2014

SWEATHER WEATHER TAG


Ahoj, vítejte u nového článku. Tentokrát to bude sweater weather TAG, určitě ho znáte je blogerkami velmi oblíbený podzimní tag. Na internetu jsem si našla otázky a tak můžeme na to jít.

Oblíbená svíčka?
Svíčky jsem nikdy nějak moc nepálila už jen kvůli mamce, protože má pořád strach, že ji shodím a začne hořet, ale v poslední době jsem si je začala více zapalovat. Mám ráda jakékoliv z Ikei a nedávno jsem si koupila miniaturku od Yankee Candle s vůní Pink Dragon Fruit, která voní nádherně. Koupila bych si i větší, ale ta cena mě zatím bohůžel odrazuje:/




Káva, čaj, nebo horká čokoláda?

Kávu mám ráda stejně jako horkou čokoládu, ale jednoznačně u mě převládá čaj. Asi nejoblíbenější je zelený s citrónem.
Tmavé rty nebo výrazné linky?
Linky jsem nosila  často ještě na začátku léta, ale nějak jsem je přestala nosit. Takže výrazné rtěnky.
Oblíbené jídlo?
Já,velký milovník jídla jím skoro vše a nepřijde mi, že bych jedla něco jiného než v ostatních ročních obdobích. Ale připadá mi čim větší je zima tim větší mám chutě:D.
Jaký je podzim tam, kde žiješ?
Pěkný, tento rok teplý o proti jiným letem, ale občas deštivý.
Klobouky nebo šátky/šály?

Všimla jsem si, že ani čepice v zimě nenosím a klobouky nenosím, žádný ani nemám, ale v poslední době se mi začaly líbit, ikdyž nevím jak bych v nich vypadala já. Takže šály ty naprosto miluji. Zachumlat se do nich až po uši.<3
Boty nebo UGG`s?
Ugg's nevlastním, ale válenky doma jedny mám. Moc je v poslední době nenosím, ale chci si pořídit i tak nové:D A jako boty mám ráda nižší kozačky a taky jsem si pořídila nedávno, vysoké, černé se zlatými detaily.
Skinny nebo legíny?
Legíny nosím jen černé a tmavě modré s vysokým pasem, jinak nosím legíny na cvičení a na běh. Ale dávám přednost skinny kalhotám.
Tak doufám, že se vám článek líbil, ikdyž nebyl nějak extra dlouhý.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)