čtvrtek 20. listopadu 2014

WHITE JEAN

Taky máte dny, kdy hned na první pokus víte co na sebe? To se mi dnes vážně nestalo a u skříně jsem měnila outfit jeden za druhým. Nakonec jsem stejně skončila u toho prvního. Tak doufám, že fotky i článek se vám budou líbit. 

Jeans: Tally Weijl, Sweather: Tally Weijl, T-shirt: Mango, Scarf: Caa, Shoes: Ccc

Tak tedy mám na sobě bíle kalhoty, v nich zastrčené basic černé triko a na nich džínovou bundičku s černým pleteným svetrem. Na nohách mám hnědé kotníčkové boty a celkový outfit jsem doplnila černým šátkem s hnědými detaily a černou kabelkou se stříbrnými ostny. Na rtech mám červenou rtěnku, která outfitu dodá šmrnc. Naprosto jsem se do ni zamilovala, ale pořád si ještě zvykám. 








Anna

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář :)