čtvrtek 29. ledna 2015

NEW IN


Poslední dobou jsem docela dost utrácela a v dnešním článku mám pro Vás pár věcí z toho všeho co jsem si koupila.
Proti sekáčům nic nemám, a tak se tam někdy podívám, ale většinou nic nenajdu! Tentokrát jsem ale měla štěstí! Našla jsem tam krásné šaty od britské značky New Look za 290,-
Dále jsem si koupila bandana šátek, který vypadá na hlavě prostě úžasně! K němu jsem dokoupila vínovou rtěnku a nosím ji skoro pořád. No a samozřejmě diář, protože opravdu hodně zapomínám!




šaty: New Look, klobouk C&A, rtěnka: Rimmel London, diář: Albi

2 komentáře:

  1. Ty šatky jsou nádherné!:) Barva rtěnky je dokonalá, taky si asi koupím nějakou novou :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Takovou rtěnku jsem od kate taky shaněla (prostě nějakou tmvší, vínovou) a ta která se zdála ideální je typicky vyzývavě červená :D :( Kde jsi prosim sehnala tenhle odstín ? :) Na každym místě maj jiné odstíny -_- Jinak máte moc pěknej blog jen tak dál :) Nedávno jsem si založila vlastní tak můžete mrknout :) http://cheershion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)