pondělí 26. ledna 2015

WISHLIST #2


Ahoj! Dlouho jsem uvažovala jaký článek bych mohla asi napsat. Nic mě nenapadalo, pak jsem si uvědomila, že wishlist už nebyl pěkně dlouho. Mám tady pár kousků z oblečení a doplnků, ale víc tady bude asi převládat kosmetika.

Strašně se mi začaly líbit kalhoty, s roztrženými koleny a hlavně s vysokým pasem. Strašně se mi líbí, když si do nich pak zastrčíte nějakou blůzu nebo košili. A protože já mám většinu kalhot spíše ve tmavších barvách tak světlé by se mi hodily. Černý křivák, se mi nikdy moc nelíbil, ale v posledním půl roce jsem po nich začala pokukovat a určitě mám v plánu si ho brzy koupit. Kabelky, kabelky, kabelky. Myslím si, že každá dívka/žena má bud´ zálibu v botech nebo kabelkách a právě u mě spíše převládají kabelky. Sice jsem nedávno novou černou dostala, ale není moc velká, a proto bych si přála ještě trošku větší, nějakou obyčejnou, ale aby se dala nosit i přes rameno. Po štětcích pokukuju už delší dobu, a protože moje sbírka štětců je hodně malá, potřebovala bych ji trochu doplnit. Tyhle ty jsou od Real Techniques a je to ta Core kolekce. Slyšela jsem na ně zatím dost dobré recenze, takže se uvidí. Dále mám na wishlistu paletku očních stínu v nude odstínech. Samozdřejmě by se mi líbila od UD Naked, ale bohůžel jeji cena není moc hezká, takže jsem hledala levnější alternativu a navíc má tahle o 10 odstínu více a stojí asi třetinu toho co Naked. Aby vám stíny dlouho vydrželi, sáhnout po primeru je jasná volba. Sice jsem si nedávno jeden koupila, ale o tomhle od Sephory jsem slyšela jen samou chválu, takže bych ho chtěla určitě vyzkoušet. Taky jsem si všimla, že sbírka mých rtěnek je dost barevná a chybí v ní jednoduché nahé odstíny. Řasenka, asi nejdůležitější část mojeho makeupu, někdy když nestíhám tak sáhnu právě jen po řasence, ale ještě jsem nikdy nenašla takovou, která by pro mě byla uplně ta top a ke které bych se chtěla znova vracet. Byla bych ráda, kdyby jste mi napsali do komentářů nějaký váš tip na řasenku, nebo která je vaše oblíbená.










Hezký zbytek dne!

Anna

2 komentáře:

  1. super bunda aj gate :)

    Pozývam ťa do GIVEAWAY na mojom blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/01/buy-or-win-2-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)