neděle 17. května 2015

INSTAGRAM #6

Ahoj! Od minulého instagramového článku už uběhl nějaký ten čas a jestli jsem minule říkala, že se mi nahromadilo dost fotek, tak dneska jich je ještě víc.

Jak už jsem se vícekrát zmiňovala, tak jsem měsíc zpátky psala přijímačky(btw. přijali mě a jsem strašně šťastná). No a když jsme dopsaly sešly jsme se s Evou, mimochodem jí taky přijali, no a bude mít ted´ školu hned naproti té mé, no a protože jsme si ty nervy museli nějak vykompenzovat zašly jsme do oblíbené kavárny.


Z této fotky odkazuju na nový článek a dělám to celkem často, takže kdo nás nesleduje ještě tady na blogu, tak nás může sledovat na istagramu(@annapaskovaa, @evekollarczik), kde často dáváme spojlery na nové články.

MORE





Konečně už je pěkně, takže si užívám běhání, se kterým teď mám bohůžel pauzu, kvůli zdravotním důvodům. Ale při západu slunce se běhá skvěle a už se těším až budu zdravá a vyběhnu konečně ven.


Na jaře a v létě mám nejraději k večeři saláty, osvěží a navíc skvěle chutnají. Tenhle je z ledového salátu, okurky, rajčat a mozzarelly.


Posilnění v oblíbené kavárně před náročným nakupováním. :D


Focení nového outfitu. Odkaz zde.


Není nad to, když se natáhnete na zahradě s dobrou knihou a jídlem.


Když už mluvím o tom jídle, tady jsem dělala své oblíbené lívance s jahodami.


Malá selfie před focením nesmí chybět.


Fotka k článku s mojí ségrou.


Jedny z oblíbených jeansů.


Jedna z nejlepších <3


Taky máte někdy strašnou chuť na něco sladkého a pak příjde vaše máma s tímhle?


Poslední školní výlet na základce na Macoše.


No nemiluj ty květiny. <3


Kdo nemá rád muffiny, tak je asi blázen. Já je zbožňuji. Tenhle je čokoládový naplňený nutellou.

Doufám, že vás tyhle články baví, mě osobně moc. Přeju vám hezký zbytek dne.
Anna


6 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    Budu ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, miluju tu čtvrtou od spoda, ta je TOP! <3

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář :)